App-kontrollert Vibrator

App-kontrollert Vibrator

CNT Toys er en ledende Kina App-kontrollert Vibrator-produsent. Designet for kvinner, oppfyller fullt ut behovene til klitoris og vaginal vibrasjonsmassasje, og gir uforglemmelige klitoris og vaginale gleder. Den bærbare designen lar deg nyte den hemmelige spenningen når som helst og hvor som helst.

Send forespørsel

produktbeskrivelse

CNT Toys er en ledende produsent av app-kontrollerte vibratorer i Kina.

Varenummer: 812057688

l APP-kontrollert (IOS og Android)
l Vanntett IPX7 for våt moro
l 10 vibrasjonsmoduser

l Lateksfri, ftalatfri Kjøretid:0,45H

Den ergonomiske C-formede designen passer bedre til en kvinnes fitte og faller ikke selv når du går. Den kan brukes når som helst, hvor som helst, og øker spenningen ved å skjule hemmeligheten i støyen. Den åpenbare glans styrker den indre stimuleringen og den store formen for god brukbar følelse, ikke lett å falle av.

Den brede frontenden dekker perfekt hele spenningsområdet. Slå på frontendbryteren og nyt de hyggelige og skjulte erotiske eventyrene. Den kan fjernstyres gjennom appen, og legger til en tvetydig atmosfære som passer for bruk mellom par.

Den er perfekt for enhver anledning du liker. Oppbevares separat fra andre silikonleker. Anbefales ikke for bruk med silikonsmøremidler.

Som produsent i denne sexleketøyindustrien i nesten et tiår, har vi et flott team som jobber med design og gjør produktet faktisk egnet for kvinner med forskjellige behov. Vi har kombinert forskjellige funksjoner og skapt flere forskjellige former. Og vi er veldig gode på ODM, så lenge det er noen idé/tanker, har vi tillit til å fullføre i løpet av en kort periode med de beste tjenestene.
Kontakt oss for gratis prøve og mer informasjon for OEM/ODM/Privat label-tjeneste.

Egenskaper
Materialtype: Silikon

Tekstur: Glatt
Ftalatfri: Ja
Farge: Grønn
Ladetid: 1,5–2 timer
Spilletid: 0,45H

Innsettingslengde:
Omkrets:
Lengde: 116MM
Bredde: 36*42MM
Produktvekt: 112g

Batterier: Lithium Polymer

Hot Tags: App-kontrollert vibrator, produsenter, privat, fabrikk, tilpasset, leverandører, Kina

Relatert kategori

Send forespørsel

Gi gjerne din forespørsel i skjemaet nedenfor. Vi svarer deg innen 24 timer.
Reject Accept